torsdag 28 januari 2010

Vi krossar barriär efter barriär.

Har spenderat några timmar på slottet med Cissi. Känner mig inte bättre i kroppen faktiskt. Känns inte som att jag kommer få sova i natt heller. Jag orkar inte må som jag gör. Jag åker nog till Skövde och åker till vårdcentralen och kollar upp det här. Vill inte vara kvar i Tidaholm i helgen heller. Åker hellre hem till Skövde och vilar upp mig, så jag är frisk nästa vecka. Men jag kan inte åka hem till mamma, då hon har besök. Jag får helt enkelt försöka överleva en helg, ensam i Tidaholm. Även fast det känns som att det kommer bryta ner mig mentalt. Men jag får kämpa på. What doesn't kill you makes you stronger, eller hur? Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och sen försöka somna. Önska mig lycka till, för det lär behövas.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar