lördag 30 januari 2010

Promenix

Kom nyss in från en timmes promenad. Ska gå ut och gå två gånger till dag dessutom. Nu är det viktnedgång som gäller och INGET annat.

Pratade med finaste Dessen när jag gick, ja i alla fall i tjugo minuter, sen blev hon tvungen att lägga på. Så kom jag på att jag hade glömt min ipod hos mormor, så jag försökte hitta någon annan att ringa. Misslyckades med detta och gick istället och rensade mina tankar. Jag har aldrig tänkt på hur mycket klarare man tänker när man är ute och går ensam. När det bara är en själv och ens tankar.

Nu ska jag nog lägga mig framför tvn en stund och vänta på att mormor ska ringa. Måste veta om dom ska äta middag hemma eller om dom inte ska äta någon, då dom är och firar någons födelsedag. Är otroligt sugen på ägg, fast det är jag nästan alltid, haha.

Nej, nu lägger jag ner verksamheten och går och försöker dämpa min huvudvärk som fortfarande inte gått över. Bah.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar