onsdag 13 januari 2010

Dygna.

Jag dygnar inatt, då jag tänkte försöka få ordning på dygnet, haha. Det låter så fult att skriva så, men jag vet inte hur jag annars ska uttrycka mig. Sitter och lyssnar på musik och irrar runt på internet, där det för övrigt inte händer NÅGONTING. Jag är dock inte trött alls. Eller min kropp är det, men inte mitt psyke. Det är ju bra i alla fall.

Om en timme och 10 minuter ska jag gå och duscha och börja göra mig i ordning för skolan. Sen efter skolan ska jag ner till stan och gå på sjukgymnastik. Sen ska jag hetsa upp till skolan igen och packa lite grejer, sen ner igen och åka med bussen hem till mami i Skövde. Sjukhuset på torsdag och ta lite blodprover. Sen åka tillbaka till Tidaholm och träna med grabbarna och kanske Emma. Sen på fredag åker jag till Göteborg och Per. Lördag är det utgång med moster och hennes vänner. Söndag hem till Tidaholm igen. Där har ni min vecka i korthet, haha. Bloggar mer om allt när det blir tid för det, haha.

Nu ska jag fortsätta irra runt på internets alla sidor och hata att typ alla sover, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar