fredag 8 januari 2010

Hos mormor.

Nu sitter jag hos mormor och har sytt klart två av fyra plagg. Eller ja, det är mest mormor som syr och har sig, men jag hjälper faktiskt till! En kjol och en klänning har jag sytt klart än så länge. Nu syr jag om en skjorta och sen är det en kjol kvar. Men ah, det blir säkert inte klart idag. Vi börjar bli trötta allihopa och mormor sitter och kollar let's dance och syr bara i pauserna, haha. Hoppas skjortan blir klar idag dock, för då kan jag ha den imorgon. Myes!

Min axel dödar mig verkligen och jag orkar inte ha ont i den längre. Funderar på kortisonspruta för att det gör så ont. Kan ni förstå hur ont jag har, när jag funderar på att FRIVILLIGT ta en spruta i axeln? FUCK ME!

Ska lägga mig i tid ikväll. Ska försöka komma ut och köpa tjocka, snygga strumpbyxor i stan imorgon. Har bara ett par och dom är typ lite för små och inte så snygga. BAH! Jag spenderar alldeles för mycket pengar. Men det är kul!

Pussssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar