torsdag 21 januari 2010

Is there life on mars?

Imorse ringde dom från sjukhuset och berättade att jag slipper järntabletterna framöver. Jag är otroligt lättad faktiskt! Efter det samtalet så gick jag till elins esplanad och letade underkläder och strumpbyxor. Hittade ingenting och gick hem igen, haha. Såg en människa som var ute och sprang. Tänkte att hon var en idiot, haha! Men alltså, det är typ jättemycket jobbigare att gå på vintern? Man glider runt med fötterna när man ska sätta ner dom liksom. Så hur mycket jobbigare är det då inte att springa? Att gå på vintern måste vara lika jobbigt som att springa på sommaren, typ. Eh, jag har lite problem att framföra mina tankar på ett vettigt sätt märker jag, haha. Men i alla fall, så skrattade jag lite smått för mig själv när jag såg hennes fötter glida runt i snön. Dumt att springa, haha. I alla fall så gick jag förbi ica också och köpte gröna vindruvor och kolsyrat vatten med citronsmak. När jag kom hem var jag rädd att dom inte skulle vara goda, MEN DET VAR DOM! Helt perfekta faktiskt! Inte en enda äcklig vindruva i hela asken (än så länge, haha)! Jag är nöjd som bara den! Sen så lagade jag lunch och det blev morot och broccoligratäng med fetaost istället för vanlig ost. JÄTTEGOTT! Jag är faktiskt väldigt duktig på att laga mat! Eller folk brukar tycka att jag kryddar för lite, men jag gillar det så!

Kollade nyss på ett avsnitt av grey's anatomy också. Det var ganska tråkigt faktiskt. Inget brutalt hände direkt, haha. Inget giant drama heller. Blir lite ledsen. Men det var bara första avsnittet typ.

Nej, nu ska jag gå vidare i mitt liv, hahaha. Vilket liv? Skooooja! Nejmen, pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar