onsdag 27 januari 2010

rain, rain, go away.

När man har så ont att man inte kan sova, vad gör man? Jag har egentligen inga problem att somna, men att hålla mig sovandes. Eller just nu kan jag inte varken somna eller sova. Men ända sen jag somnade så har jag vaknat jätteofta. Jag har brutalt ont i axeln och huvudet dunkar. Vad är det som händer egentligen!? Jag har egentligen ingen anledning att ha ont i huvudet, men fortfarande så känns det som att jag hellre skulle rip it off, just nu. Värktabletter är tagna, men det känns som att det kanske inte är det bästa alternativet, egentligen. Jag borde fixa axeln med en spruta och gå till läkarna med huvudontet om det inte försvinnet, men jag är ju så jävla rädd.

JÄVLA RÄDSLA FÖR ALLT. Jag har nått den gräns där jag känner att jag inte orkar ha så här ont längre. Jag orkar verkligen inte känna mig fysiskt handikappad för att jag har ont. Jag måste verkligen ta tag i det här, och det är NU. Men känner jag mig själv kommer jag vänta tills jag ligger helt psykiskt förstörd och gråter konstant innan jag tar till hjälp. Fyfan för mig ibland. Jävla fegis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar