måndag 4 januari 2010

Inte okej

Idag är en svart dag... HAHA, nej det där var typ det fulaste jag skrivit. Idag ska jag i alla fall åka hem till Skövde och jag VILL VERKLIGEN INTE! Jag skulle kunna stanna hos Kajsa i en evighet, ungefär. Bara ligga i hennes säng och skratta och säga konstiga saker helt random. Ligga vaken alldeles för sent om nätterna och skrika "SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAA". Vi har verkligen inte gjort mycket när jag varit här. Men det är det som är så jävla bäst med Kajsa. Man kan verkligen göra ingenting och allt blir awesome ändå. Sen kommer det bli assvårt att sova ensam i min säng också. ÅH VAD JOBBIGT ALLTING KOMMER BLI.

Åker i alla fall tåg hem, istället för buss (THANK GOD). Billigare blev det också, tack vare sista minutenbiljetten jag hittade. Åh det gör ont i mig när jag tänker på att åka hem. Usch. Nu avslutar jag och uppdaterar mer när jag kommer hem.

puss

1 kommentar: