söndag 3 januari 2010

Let's get pissed instead

Godmorgon. Jag och Kajsa är sämst och kom inte upp i tid imorse heller. Känns bra att sova bort halva dagen, verkligen. Egentligen händer det väl inget speciellt på morgonen heller, men det känns inte så bra att vända på dygnet nu när skolan börjar på torsdag. Känns lite jobbigt sådär. Men nu är vi i alla fall vakna, har ätit frukost och nu duschar Kajsa. Jag hänger på internet, men som vanligt händer inget på den fronten heller. Pratar lite med Dessen som jag saknar liiite för mycket sådär och jag vill bli arg. Jag känner mig ledsen och jag avskyr känslan av att vara ledsen och nere. Då känner jag mig hellre arg och förbannad så man kan skrika och slå. Jag vill inte gråta längre.

Idag känns som en stressig dag. Känns som jag har tusen olika saker att göra, fast jag inte har det. Kanske vill ha det? Så jag slipper känna mig ledsen? Jag vet i alla fall att ikväll när Kajsa ska på bio med sin familj ska jag ligga hemma och kolla på inglourious basterds. Har velat se den aslänge nu. villvälhelstsedenmedpersonensomplaneradesattsedenmedmendetgårinte.

Nu ska jag fixa i ordning mig, då Kajsa nyss kom ut ur duschen.

pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar