tisdag 5 januari 2010

American girl.

Sitter och slappar nu. Idag har jag gjort maaassor, typ. Haha! Började med att jag gick på stan med Evelina och sen började jag packa när jag väl kom in från kylan. Är inte klar på långa vägar dock. Har tvättat en maskin svart, stoppat in i torktumlaren, nu stoppat in en tvätt vitt och så har jag plockat in i diskmaskinen, packat ner i min resväska, förbannat mig över att allt inte får plats. Packat om lite. Får dock fortfarande inte plats, BAH!

Jag lagade mat förut också, broccoli och morotsgratäng med fetaost istället för vanlig, för det är helt enkelt godare, haha! Nej, nu ska jag fortsätta packa och försöka mosa ner allt i alla väskor, önska mig lycka till, för det lär jag behöva.

PUSS

1 kommentar:

  1. Känns konstigt att se mitt namn i någon annans skrift :D:D

    SvaraRadera