tisdag 5 januari 2010

Kaaaallt!

Det är jättekallt både ute och inne. Jag längtar tills jag får komma till mitt rum i Tidaholm och mitt element som jag kan vrida upp hur mycket jag vill! Jag vägrar klä på mig massa fula kläder och se ut som en michelingubbe! Jag tänker gå i strumpbyxor hela vintern och frysa ihjäl mig, så länge jag får komma hem till mitt varma element, haha! Måste försöka hitta ett par riktiga skor bara. Annars får jag ta mina jättesmutsiga vinterskor från förra året, haha!

Jag borde verkligen slänga in lite tvätt, så jag slipper tvätta på skolan. Tror inte ens jag har tvättmedel kvar, usch. Saknar inte att köpa mat och onödigheter (som egentligen är növändigheter). Har spenderat alldeles för mycket pengar på kläder känner jag. Ajajaj, men det känns så fint att köpa saker som man ba "GUDVILKAFINAKÖPANU!". Ah, jag vet inte. Jag har pengar kvar, i alla fall så jag överlever.

Måste gå ner och handla sen också. Finns typ bara sojakorv, som jag ätit idag redan. Tråkigt med ovarierat. Dessutom finns det ingen ketchup, haha. Måste ha ägg också.

Nej, nu ska jag börja tvätta. NU NU NU!

PUSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar