onsdag 20 januari 2010

Är jag en astronaut?

Det gick bra på sjukhuset. Jag blev inte utskälld ens lite, haha. Jag är tydligen fortfarande svullen i lederna, men inga "aktiva svullnader". Tydligen så ska bättre hållning göra att min axel slutar värka i alla fall. Så nu måste jag börja tänka på att sitta rak i ryggen och grejer. Jag får dock ont i svanken istället när jag är rak i ryggen. Men jag får bygga upp muskler så jag inte behöver tänka på det och blablabla. Får tvinga Simon att visa mig hur man använder gymmet på riktigt nu, så jag kan få lite muskler, haha. Jag är svag som få, verkligen jättesvag. Biggest victim ever.

Jag har lust att gå ut och gå. Känner mig som en tjockis, för att jag inte har gått idag, haha. Ska försöka få med mig någon ut lite senare. Snart ska jag laga middag. Tror det blir tacooooos. Awesome business.

Nu ska jag fortsätta läsa. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar