torsdag 21 januari 2010

Hahaha

Snubblade nyss över typ kvällens roligaste mening. Men den tänker jag verkligen inte skriva här, för den är inte rumsren, haha.
Men jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig snart. Nej, juste. Kom på att jag måste vänta typ en halvtimme först. Ska ta mina cellgifter och sådär. Jobbigt läge.

Imorgon ska jag i alla fall åka till sjukhuset igen och gå på hörselkontroll, eftersom att jag har nedsatt hörsel och vätska innanför trumhinnorna. Tinitus har jag dessutom. Öronbarn brukar dom kalla mig, haha. Men det är rätt okej med mina problemöron nu för tiden. Ska i alla fall säkert få göra ett sånt där test där man trycker på en knapp när det piper, eh. Skitparty, verkligen! Nej.

Men nu svamlar jag mest. Ska försöka hitta något vettigt att göra tills jag får sova.

godnattttt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar