tisdag 5 januari 2010

Every you and every me

Vaknade halv 12 idag. Det är inte fy skam när man somnade runt 6 någon gång, haha. Låg på min spikmatta jättelänge och när jag till slut la ner den på golvet så gick jag och tittade på min rygg, haha. Det såg jätteroligt ut i alla fall. Typ, fint, haha. Jaja.

Idag ska jag vara med Evelina klockan två. Det känns som att jag vill gå ut och gå en sväng. Får se om jag hittar tiden till det. Blir nog ingen långpromenad, men en liten en ska man väl hinna med. Just det, måste kolla internetbanken också, suck. Finns för mycket att göra, för lite tid. Egentligen har jag väl tid, jag väljer bara att spendera den annorlunda, haha. Men nu till vettigare saker som att duscha, kolla internetbank, promenera och fylla på telefonen (om jag har rååååd).

Pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar