onsdag 20 januari 2010

Make my ears and my eyes bleed

Godmorgon.
Vaknade för ett tag sen och har redan hunnit duscha och äta frukost. ska snart bege mig med mami till sjukhuset. Sen ska jag försöka få tag på Monica och fråga om det är bäst om jag kommer idag eller på fredag. Saknar henne asmycket.

Nu sitter jag och lyssnar på florence valentin, för jag hade glömt om man sjunger "kom och ni kan, kom om ni vill" eller "kom om vi vill, kom om ni kan" och det var ganska irriterande, haha. Viktiga saker det där med låttexter, ohyes.

Idag har jag kläder som får mig att se ganska tjock ut, men jag orkar ärligt talat inte bry mig, haha. Dom är fina och jag är lite tjock, JAG LÄR MIG LEVA MED DET! Eller ah, haha.

Nej, jag är så jävla seg nu. Ska borsta tänderna och sen åååååka!

PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar