söndag 31 januari 2010

Hör du mig, hör du mig, kan du höra mig?

Tidaholm... Jag har verkligen ingenting att säga om den här staden just nu. Jag vill inte vara här och det känns förjävligt att sitta här och jag orkar inte.

Jag var nyss på slottet och kollade på någon dålig zombiefilm som var jättelång (egentligen bara 1 och en halv timme, men det kändes som en evighet) och tråkig. Sen gick jag hem och klädde på mig kläder och myste ner mig i täcket. Det är verkligen jättekallt ute. Det snöar också, bah.

Nej, jag tänkte att jag skulle gå och laga mat, men vet inte om jag orkar än. Är inte speciellt hungrig heller. Vill mest sova. Men det kan också bero på att jag inte sovit bra sen i tisdags. Usch. Huvudvärken är fortfarande ett faktum.

I'm not okay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar