tisdag 19 januari 2010

Innan längtan som jag har i mig tar slut

Otroligt slapp dag. Imorgon ska jag åka tillbaka till Skövde. Åker inte hem förrän på söndag tror jag. Orkar verkligen inte spendera tiden i Tidaholm med dåligt internet och bara vara uttråkad. Har inte lust att gå ut heller faktiskt. Så jag chillar nog i helgen med datorn hos mamma. Kanske blir någon middag eller lunch med mormor också. Får pengar på onsdag, så kanske köper något fint till mig själv, om jag tycker att jag förtjänar det, haha. Ska dessutom på läkarbesök på onsdag och fredag. Ska tvinga med mig mamma, då jag är lite rädd för att gå på vuxenvården själv och sådär. Sen ska vi köpa glass, SKOJA. HAHAHA! Jag har verkligen tråkigt och borde sova istället. Så nu tänker jag göra det.

Idag har jag sagt ordet snopp lite för många gånger. Vad är mitt problem egentligen? HAHA!

pussochgodnatt

1 kommentar: