onsdag 6 januari 2010

Du är min hjälte för du vågar vara rak.

Trött som ett as. Fryser fortfarande, trots att elementet är på max och jag har duntofflor och jättemycket kläder på mig. Är hungrig, men har inget att äta. SYYYYYYYYYND! Eller så är det bra, så kan jag gå ner i vikt, haha.

Nej, jag är lite sugen på att lägga mig på spikmattan, sätta på en film och somna i tid. Ska upp klockan tjugo över sex imorgon bitti, precis i vanlig ordning på skoldagar. Ser verkligen jättemycket fram emot att börja skolan igen, WOHO! Nej, inte riktigt. Saknar människorna i skolan dock. Uscha, nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova. Jag orkar inte vara astrött i skolan imorgon. Lika bra att börja med en kick liksom.

Godnatt.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar