lördag 16 januari 2010

Utgång

Peppar utgång med moster ikväll. Sitter och väntar på att brudarna ska bli klara så jag tänkte uppdatera bloggen lite, haha. Sitter och dricker körsbärsvin, helt okej faktiskt. Inte det godaste jag druckit, men det funkar. Har nyss ätit broccoli, morot, champinjon och purjolöksgratäng. Asgott! Jag är duktig på att laga mat, haha. Tillbaka till nutiden. Musiken strömmar ur högtalarna och alla springer runt som yra höns, typ. Eller ja, alla utom jag. Väntar på att Lisa ska bli klar så hon kan platta mitt hår där bak. Ser liiite mongo ut, haha. Tänkte skriva att jag ska försöka ta kort ikväll, men kom på att jag lämnade kameran hemma i Tidaholm, haha. Dumtdumt. Men ikväll åker jag till Per och sover där i natt igen. Mysigt värre.

Nej, nu tillbaka till vinet och musiken. Kanske ska svänga mina "lurviga", HAHAHA! Dock är dom inte så lurviga utan snarare lena som fan.

HA EN AWESOME KVÄLL! I KNOW I WILL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar