måndag 4 januari 2010

Lugna ner dig kvinna.

Nu har jag fått ur mig lite frustration med hjälp utav att skrika lite och slå lite, haha. Nu är jag alltså lite lugnare. Jag har duschat och nu sitter jag i min säng som gör mig ledsen. Jag vill inte sova i min säng. Inte ensam i alla fall. Jag vet vad som väntar nu. Antingen drömfyllda nätter med läskiga, obehagliga drömmar eller sömnlösa nätter med massa vrida och vända sig. För övrigt sov jag så sjukt bra i natt. Kajsa sa att jag rullade runt som en galning och tog upp hela sängen, haha sorry baby<3

Jag saknar redan Stockholm. Jag har en sån dragning till den staden. Jag vill verkligen inte befinna mig i varken Skövde eller Tidaholm. Jag behöver stora städer. Stockholm eller Göteborg är där jag vill vara. ALLTID! Antingen eller. Jatack. Fick en otrolig lust att bara strunta i att gå av tåget och åka vidare. Men det går inte riktigt.

Tänker åka till Göteborg snart. Men nu ska jag kolla på weeds och försöka lugna ner mig lite till, haha. pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar