lördag 2 januari 2010

All that i want

Godmorgon. Vaknade nyss och det känns lite dåligt sådär när klockan var ställd på 10 imorse. Vaknade verkligen inte ens när det gick av, haha. Kajsa sover fortfarande och jag är jättehungrig, men jag får väl vänta tills hon vaknat till liv.

Igår var verkligen världens slappdag! Började med att jag, Kajsa och Filip låg i sängen och kollade på tv typ halva dagen, kändes det som. Sen så åkte Filip och jag och Kajsa städade lite och chillade galet. Sen gick vi och köpte pizza och kollade på Kalle och chokladfabriken, somnade såklart båda två och sov fram till halv nio-halv tio. Efter det så satte vi oss vid datorerna och satt där tills vi skulle sova. Satte på pulp fiction och kollade någon timme, sen sova. Verkligen hela dagen i text, haha! Men man behöver slappardagar ibland (blivit lite många på senaste tiden bara, haha)

Idag ska jag kanske på hemligt uppdrag, om allt går som det ska. Berättar mer om det när uppdraget är utfört. Ska försöka få upp Kajsa också. Vill se klart pulp fiction också, haha.

Update u later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar