torsdag 19 augusti 2010

When there's nothing left to burn, you have to set yourself on fire.

Godmorgon, typ. Eller ah, vaknade för typ en timme sen kanske. Fast första gången jag vaknade imorse var klockan typ sex. Kunde inte somna om förrän halv nio igen. Jag vet inte varför jag har så svårt att somna i vissa perioder. Jag har egentligen inga problem att sova. Men just insomningsmomentet fungerar inte korrekt.

Jaja, jag tänkte att jag skulle börja göra mig i ordning så att jag kan gå till elgiganten och köpa min nya mobil. WOHO! Kommer vara 2000 fattigare när jag köpt den, men det kommer det vara så värt, eftersom att min nuvarande telefon ser ut som skit, tack vare att jag är en klumpeduns, hehe. Har dock inte bestämt mig om jag ska köpa en blå eller en silvrig. Tror faktiskt det blir en blå, hehe.

Ne, nu klä på sig riktiga kläder och bege sig. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar