tisdag 10 augusti 2010

Keep on running.

Använde nyss min ladyshave för första gången. Den var väl sådär. Mormors är bättre, så jag är lite besviken, haha! Man fick ta i som fan och ha värsta tekniken! Men lena ben (och ett sår på vänster ringfinger) fick jag i alla fall. Det är alltid något.

Har sovit i princip hela dagen. Kom dock i tid till um och har nu ett år till framför mig att slippa få en bulle i ugnen, haha! Efter det så gick jag till apoteket, lindex och sen på en liten promenad med Evelina. Tänk nu på att jag sov kanske två timmar, totalt, innan jag gick till um, haha. Jag fick någon jättekonstig energikick när jag gick och när jag kom hem kan jag lova er att jag somnade så sjukt fort. Jag bara la mig i sängen och sov flera, flera timmar. Vaknade och åt lite pasta, somnade om. Det här med dygnsrytm blir bara mer och mer ett minne blott. Det värsta är att jag faktiskt haft en ganska bra dygnsrytm den här sommaren. Sen såhär på slutet så ska jag förstöra allt, haha, det är illa!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt isvatten och vara trött, för det är jag minsann, haha!

Jaja, allt blir lite trevligare med lena ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar