måndag 23 augusti 2010

Sleep, don't weep.

Fick mig lite sömn inatt och kom ändå upp i en vettig tid, WOHO! Sov i alla fall i 6 timmar eller liknande, vilket är otroligt skönt! Jag kanske är botad från mina sömnproblem? Man kan ju alltid hoppas, haha! Vaknade innan larmet ens hann gå av. Den dåliga nyheten är väl att jag vaknade av att jag har ont i örat... JÄTTEROLIGT! Har ju ätit penicillin, för jag trodde det var öroninflammation. Ja, det var det väl inte då. Men det känns EXAKT som öroninflammation och jag dör igen. Värktabletter, värktabletter och mer värktabletter. Hur ska jag överleva detta? Äter så mycket piller att jag smäller av snart och typ ruineras! Det är dessutom en jävla gräsklippare utanför som har klippt gräset i hundra år. Det ljudet uppskattas INTE av mitt onda öra. Det skriker, FUCK YOUUUUUUU! Ungefär...

Idag hoppas jag att min nya telefon kommer. Så jag har något att trösta mig med. Annars gråter jag blod. Hör ni det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar