tisdag 24 augusti 2010

This disease will ruin me!

Somnade vid en ganska rimlig tidpunkt igår. Vaknade alldeles för sent. That's bad! Jaja, det ordnar vi med ett larm på morgonen i framtiden. Nu måste dygnet bli helt rätt.

Gick på stan med Evelina idag. Hon skulle leta block inför terminstarten som hon har imorgon, hehe. Jag har min på tisdag, eftersom att jag ska till sjukhuset på måndag. Prata om näroperationen n shit. Jag drog i alla fall med henne till apoteket för att hämta ut mediciner. Seriöst! Jag blir ruinerad! Eller i alla fall nu innan jag nått upp till högkostnadsskyddet. Jag har på mindre än en månad betalat över 900kr för medicin. ISN'T THAT SICK!? Högkostnadsskyddet ligger på 1200 typ. Snart uppe i det. Thank god. Sen kostar receptbelagda mediciner ingenting för mig. Woho! Sen gick vi till en frisör också så jag kunde köpa dust it. Tänkte att jag skulle testa det en gång till, då jag hatade det sist. Hela håret kändes som svinto och jag tvättade ur det direkt (gick inte ur förrän efter två-tre tvättar). Men nu ska jag testa igen, haha! Denna gången kanske det är bra, eller något. Jag kanske kan lägga ner att röra håret när jag har det i, så slipper jag känna den äckliga känslan, hehe.

Nu ska jag äta lite och sen vet jag inte. Kanske tvätta lite, om jag orkar. Jag flyttar ju faktiskt om 6 dagar. WOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar