tisdag 31 augusti 2010

"Kan du förklara lite mer filosofiskt?"

Ligger på rummet och chillar galet med min dator ett tag. Har inte direkt bara slappat med datorn sen jag flyttade hit. Lite igår, fast då fungerade inte internet som det skulle, så det blev bara musiklyssnade till uppackning av grejer. Sen kollade jag lite på Salt, fast somnade, så jag får se klart den ikväll. Det jag såg var dock braaa!

Nu ligger jag och äter vindruvor och dricker juice. Astrött och lite ensam. Det känns lite ensamt när man är van att bo med mami och Johan. Men jag vänjer mig snart, jag har ju grabbarna, haha. På internatet har jag mest hängt med killarna från klassen och jag orkar inte direkt connecta med andra tjejer. Dom känner varandra och jag hänger hellre med grabbarna ändå, haha. Fast i helgen är det grabbkväll och eftersom att jag inte har en kuk så får jag inte hänga med. DISKRIMINERING! Ne, skoja. Ska väl ut med någon annan, hoppas jag. Annars åker jag och dansar i Skövde, SJÄLV! Skoja igen, HAHA! Ne. Tråkig jag är.

Trött och tråkig. Ska väl kolla på true blood och weeds istället för att vara tråkig och störd.

pussssssss! ring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar