måndag 2 augusti 2010

Dream a little dream.

Vaknade nyss, haha. Somnade inte förrän jättesent igår. Har inte direkt vågat somna efter de senaste nätternas bravader i min hjärna. Var inte lika illa inatt. Drömde att jag var typ halvt instängd i ett akvarium, fast jag gillade det där inne, det var luft på ovansidan och en liten öppning, haha. Helt plötsligt kommer en delfin och typ jagar mig genom glaset, eh. Den liksom följer efter mig på andra sidan glaset med nosen, typ. Jag får panik, haha. Blev asrädd och ska försöka simma ut, men den följer ju efter, så jag kan inte komma ut genom öppningen. Det var en upplevelse, hahaha!

Nu har jag ont i huvudet och skulle nog mest vilja gå på en promenad. Men jag vet inte om vädret tillåter. Fast ingen har dött av lite regn, typ, haha. Får se hur jag gör.

pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar