söndag 15 augusti 2010

Sicken kväll.

Jag kan ju utan tvekan säga att det var både en trevlig och oväntad kväll. Jag blev precis perfekt full och det verkade inte folk runt mig vara, haha. Fick konstiga sms och tårar mot min axel. Inte för att jag hade en dålig kväll, verkligen inte! Tvärtom! Men jag insåg nog inte riktigt vad det var som hände själv, haha. Glömde viktiga saker hemma, så jag fick åka nattbuss hem från Tidaholm 01.20 och var i Skövde 02.00. Gick hem och det tog minst en halvtimme. Jag säger THANK GOD för att jag tog mina converse ikväll, haha. Kom hem, fylleinternetade lite och däckade sen otroligt skönt i min säng. Kan dock säga att klockan är 05.43 när jag skriver det här. Jag sover askasst när jag druckit och i kind of hate it. Ska väl försöka somna om, då internetet av någon konstig anledning inte fungerar (antar att någon stängt av rautern?). Alla program på tv är för tillfället slut och jag väntar på något vettigt att somna om till.

Hur kan man gå från fullirulldull till nykter på bara typ två-tre timmar? Jaja, jag klagar inte, haha. Jag kanske inte är helt nykter, men det snurrar inte och jag känner mig mer bakfull än full för tillfället.

Godnatt bitches. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar