måndag 16 augusti 2010

Blue lips.

Ligger och lyssnar på Regina Spektor ikväll och myser lite extra i min säng. Den är alldeles kaotisk, precis som mitt liv är för det mesta. Jag gillar det. Eller nej, det gör jag inte. Bara lite. Men jag kräks av att se min madrass, haha! Har typ stuckit knivar i den och den är gammal och grå. Vill ha en ny, fin säng. Och så vill jag spola tillbaka tiden till Arvikafestivalen och bara spendera tiden där igen och kramas med lite för fina människor som jag bryr mig lite för mycket om för att orka ha så långt borta som dom är. Vad är det man brukar säga och som det står på Kajsas vägg, på en post-itlapp. Åh, gud det gör så ont att nåt så nära kan vara så långt bort. KOM OCH KRAMAS. JAG VILL MEST KRAMAS. Kom till min kaotiska säng, lyssna på Regina Spektor och kramas. Jag vet att ni vill.

puss

1 kommentar: