lördag 28 augusti 2010

My head.

Ohmy, någon fick liiite för mycket igår. Har spytt hela natten och har brutalt ont i huvudet. Planen var att vi skulle till en nyöppnad klubb igår, men så blev det då inte. Det var för lång kö och efter klockan 23 så kostade det 80kr+garderob. Nej tack, i do not feel like paying that much. Så vi drog till voda och hängde istället. Körde sanning eller konsekvens på Josefinas mobiltelefon och sen så gick vi hem. Jag gick utan skor halva vägen och påpekade att det kändes som att gå på en våt fitta, HAHA! Jag är så himla rolig när jag är full. I alla fall, när jag kom hem kastade jag av mig kläderna och däckade stenhårt. Vaknade en gång, tog insulin och sen däckade igen. Vaknade på morgonen och spydde kaskadspyor. Planen var väl egentligen att jag skulle ut ikväll igen. Får se hur det blir med det. Jag är faktiskt lite sugen på att dansa, men vem ska man gå med? Får höra runt lite och se om min huvudvärk går att bota med lite värktabletter och en (till) dusch. Vi hörs kanske senare babes. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar