onsdag 4 augusti 2010

Blås en kyss och fyll min kvot.

Vilken värdelös dag. Har mest sovit och duschat. Känner mig otroligt trött och sliten, utan anledning. Sitter nu och lyssnar på en plats i solen och funderar på vad man ska orka härnäst. Önskar att jag hade lite vänner här som kunde underhålla mig. Får ta och smsa Evelina och se om hon vill gå ut och gå lite senare idag. Sitter i pyjamas fortfarande och har blött hår.
Det kanske ni inte visste, haha. Jag går typ alltid runt i en stor t-shirt och hotpants när jag är hemma. Orkar inte gå runt och vara snygg i tighta kläder när jag är hemma. Det är det värsta jag vet, haha. Det är jätteskönt att bara kunna kasta av sig de snygga kläderna och gå runt och vara värsta sjabbig, haha.

Jag behöver för övrigt filptips, DESPERAT! Snela? hehe

puss.

1 kommentar: