onsdag 18 augusti 2010

Ny mobiltelefon.

Imorgon beger jag mig för att köpa en ny mobiltelefon! En Nokia 6700 Slide! Verkligen behövligt, då min nuvarande håller på att haverera. Det är en stor spricka över mer än halva skärmen, ena halvan av mobilen är tappad och det är typ superlim i halva telefonen, haha. Sen att jag försvinner när jag pratar ibland, att telefonen får för sig att stänga av sig självt ibland och att läggapåknappen bestämmer sig för att inte fungera alls vis vissa tillfällen, det är droppen! Nu blir det en ny, fin, blå telefon med slide! WOHO!

För övrigt var vi ute och åt idag, jag och la familia! Det var gott och nu är jag mätt som bara den. Vila lite eftersom jag är helt slut. Sjuk fortfarande och jag vet inte vad jag ska göra. Blir till att kolla på glee och prata med intressanta människor på internet. puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar