onsdag 25 augusti 2010

No one laughs at God in a hospital.

Ligger i min säng, lika trött som innan och nu fryser jag också. What's wrong with me? Jag har inte feber i alla fall, that's for sure. Konstigt det kan bli ibland. Borde väl klä på mig lite mer för att slippa frysa, men jag stängde fönstret nyss, så det kanske blir bättre ändå. Orkar inte klä på mig massa bylsiga kläder. Hatar att ha massa kläder på mig, haha. Hotpants och stor t-shirt är mitt liv, typ. Ligger i alla fall och lyssnar på Regina, som vanligt. Mycket Regina och kent nu för tiden. Mysigt värre. Imorgon eller ikväll ska jag börja tvätta mina kläder och kanske småstäda lite. Imorgon måste jag börja packa och på söndag-måndag måste jag packa klart. För på måndag flyttar jag till Tidaholm och Helliden. Ska bli otroligt skönt faktiskt! Måste se till att jag får det mobila bredbandet och det bärbara elementet av mormor också. Bra anledning att mysa lite med valpisen också. Åh, jag vill så gärna ha en hund som man kan mysa med när som helst.

Nu, chilla galet. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar