fredag 20 augusti 2010

Tack så mycket.

Somnade tillslut. Vet inte när. Det var ljust och jag var inne på mitt femte avsnitt utav true blood. En serie som jag lovar mig själv att ge en chans, haha. Sov skitdåligt och vaknade av att jag hostade hela tiden och fick springa och hämta flera glas med vatten. Så sjukt jävla jobbigt. Somnar till slut en djup sömn där jag drömmer en dröm jag drömt förut, fast i ny upplaga, haha. Jag och en massa människor ska leta efter ett föremål i ett hus. Jag och en av mina vänner som heter Lisa letar tillsammans och vi hittar alltid föremålet som ska hittas, efter många om och men, HAHA! I alla fall, så väcker mamma mig, NU. Jag har sovit aslite och känner mig svagast i kommun. Dessutom är jag täppt för att näsan är så full med snor. Kul att vara assjuk. JÄTTEROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar