tisdag 3 augusti 2010

Apagurk.

Kom in för ett tag sen efter att ha promenerat en stund med Evelina. Ska förhoppningsvis gå med henne imorgon också. Det är så otroligt tråkigt att gå själv, så det är bra att jag har henne här att gå med. Jag har insett hur jävla mobbad jag är på msn, haha. Ingen svarar när jag skriver och jag blir bara mer och mer sur över hur folk dissar mig. Egentligen är det världens töntigaste grej, men ändå, haha. Jag är en liten tönt som vill att folk ska vara sociala mot mig! Speciellt när jag har tråkigt, hehehe. Nej, men jag är alltid trevlig och svarar när folk skriver, SÅ HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SVARA EGENTLIGEN? Nej, jag vet inte. Blir bara lack. Visa att ni bryr er lite, heheheheheh

(bara för det så skriver massa människor på msn nu, hehe glad blev jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar