fredag 13 augusti 2010

I dream my days away.

Jag har spenderat min dag inomhus, mestadels av tiden i min säng, kollandes på jersey shore (nya favoritprogrammet, ehe). Sovit lite, ätit lite, haft lite ångest. Men jag lever på nätterna istället. Antingen lyssnar jag på fin musik (som nu, broder daniel. Gråter nästan lite) eller så kollar jag på film/tv. Pratar med roliga och fina människor på internet och längtar efter lite närhet och kärlek. Kramas lite med mig då! Om jag får som jag vill, så åker jag till Stockholm den 19 och sover hos Fredrik. Det är i alla fall det jag har planerat. Sen att jag inte riktigt pratat och bestämt riktigt med mina vänner och sådär är en annan sak. Men nu när sommaren snart är slut vill jag ta vara på det jag har kvar. Ska åka till Isabella och bli bjuden på bullar, haha GÖD MIG INTE KVINNA!

Jag kan dock ärligt talat säga att jag saknar tills skolan börjar och jag får flytta till ett eget rum i slottet och träffa fina människor och isolera mig på mitt rum och skratta och gråta och allt som hör till. Men jag vill inte ligga här hemma och bara dö i min ensamhet. JAG ÄR SÅ HEMSKT ENSAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar