måndag 2 augusti 2010

THAT'S NOT THE POINT!?

Att du inte förstår varför jag blev så jävla förbannad på dig, gör mig bara mer irriterad, då jag redan förklarat det. Det handlar inte om att "han var min". För jag vet att det var han inte. Han är sin egen och ingen annans. Det handlar om att jag BAD dig att inte hålla på med honom. Och sen att du har mage att fråga mig vad jag någonsin gjort för dig? Du vet mycket väl vad jag gjorde för dig, din lilla otacksamma bitch. Sen att du skriver i din blogg att du "överlevde". Att jag inte knuffade ner dig från perrongen. VAD FAN TROR DU!? OCH VAD FAN FÅR DU DINA LÄSARE ATT TRO? Du vill att dom ska tro att du är något jävla offer. Men det är DU som ser dig som ett offer. Man kommer ingenstans med den attityden. Om du hade uppskattat vad jag gjort för dig och kanske gett lite själv, så hade jag inte fuckat ur. Men när du håller på såhär så förtjänar du fan inte mig. Jag har vänner som inte sviker mig såhär. Ska vi kanske nämna att det är andra gången du gör såhär mot mig också? Det var din andra chans du sumpade. Sorry, men nu är du bara out of my life. Jag ska ha mina grejer, sen vill jag inte ha något mer med dig att göra. Hoppas du och Ludvig har ett fint liv tillsammans och att du inte beter dig som du gjorde mot Fredrik, mot honom. Hoppas han slipper se dina jävla utbrott och att han slipper bli jagad av järnrör om du möjligtvis skulle hitta porr på hans dator. Herregud vad mycket du inte berättar i din blogg, lilla fröken. Dina läsare vet ingenting.

Det är tur att man har fina, äkta vänner som inte skulle svika på det där sättet. Någonsin. Som GER och tar.

1 kommentar:

  1. Grawr. Riktigt bråk. På bloggen. det ÄLSKAR VI!

    SvaraRadera