söndag 15 augusti 2010

It's oh so quiet.

Ligger i min säng och hatar att det inte är fest. För när det inte är fest, då händer det ingenting. Eller jo, jag går ut och går med Eveliten och bränner fett. Imorgon ska jag gå på staden med henne och jag ska försöka hålla hårt i pengarna jag har kvar (DET ÄR JÄTTELITE KVAR KÄNNS DET SOM!). Men när jag inte är ute och går med Evelina eller festar, då händer det verkligen ingenting. Mitt liv är så himla händelselöst och jag önskar att jag kunde vara en person som kan leva på det sättet, men det är jag inte. Det bara kryper i kroppen och jag vill mest fly fältet och åka till mitt älskade Stockholm. Jag tror att jag åker den 19. Ska bo hos Fredrik då och förhoppningsvis se The Ark med min fina pappa. Sen så ska jag väl träffa fint folk, om det nu är någon som vill träffa mig, haha. Sen blir det nog kanske popaganda, fast jag inte har råd. Jag hoppas att jag får jobba, så jag kan gå gratis. Förresten så tycker jag att jag kan sluta skämma ut mig när jag dricker, så det slipper bli så konstig stämning mellan mig och varenda människa i hela världen, typ. Haha! Men jag kan nog bjuda på det här. Jag överlever nog.

Men just nu vill jag bara leka en frågelek med någon och få NÅGONTING att göra i alla fall.

puss på er fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar