måndag 30 augusti 2010

Almost ready.

Nu känns det som att jag har packat klart det mesta i alla fall. Kläder, skor, shampoo n shit, mediciner och typ ah, det. Haha, och det kallar jag klart. Märks det hur oengagerad jag är i att packa? Visst om man ska packa över en helg, men jag ska ju faktiskt FLYTTA! Fast om jag glömmer något så är det inte så långt att åka hem och hämta det, haha. Nu ska jag fråga mamma vart fan alla bra lakan är!? Jag är helt handikappad när det gäller att bädda sängar, så jag vill ha såna med resår i sidorna så man bara kan dra på skiten och sen, voila! Klart! Lat, ehe. Hittar bara ett och det är smutsigt. Har letat och letat, men hon har gömt det någonstans. Blir TOKIG! I värsta fall får jag fråga om mormor har några åt mig.

Nu ska jag packa liiite till och sen sova. Måste sätta påminnelse om att jag ska packa ner täcke och kuddar också, eftersom att jag behöver dom ikväll när jag ska sova, haha.

puss på er och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar