onsdag 4 augusti 2010

Fyll min tid med någonting.

Kom nyss in från en promenix. Var skönt att gå en bit med finisEvelina. Ska gå en ordentligare promenad imorgon, då det inte hanns med idag. Hon skulle ha gäster och kunde bara gå en timme. Men imorgon ska vi gå längre, woho!

Nu tänkte jag kolla på snabba cash och kanske sova lite till, hehe. Har ju ett sånt händelserikt liv. Skoja. Nej, men jag kanske dansar lite. Det gjorde jag igår för att spendera lite tid. Man blir faktiskt riktigt trött om man verkligen släpper loss och bara dansar så vilt och galet man kan, haha.

Sen fick jag en fin kommentar om att jag är saknad. Jag dog lite och känner att jag saknar en himlans massa människor. Det har bara blivit så att man glidit ifrån varandra med tiden. Tråkigt men sant. Förr i tiden åkte jag överallt typ hela tiden för att spendera tid med mina vänner. Hur hade jag råd!? Haha! Nej, men nu känns det som att merparten av mina vänner bor i Stockholm och det blir alltså dit jag åker. Men om någon känner för att träffa mig när jag befinner mig i Stockholm, eller skulle vilja komma hit, HÖR AV ER! JAG SAKNAR JU ER OCKSÅ ERA FINA MÄNNISKOR<3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar