tisdag 17 augusti 2010

Öroninflammation.

Asparty när man vaknar såhär mitt på natten och känner en sån otrolig smärta som man känt förut... Öroninflammation. Har haft ungefär tusen gånger under mitt liv. Jävla öronbarn. Sitter nu här, med värktabletter svalda och ett kallt glas vid mitt öra i hopp att något ska dämpa smärtan tills klockan 08.00, då vårdcentralen öppnar och jag kan tvinga upp mamma genom att gråta en skvätt över hur ont det gör. För det gör det. SÅ JÄVLA ONT! Jag hatar det här. Vill bara vara friiisk som en normal människa. Blääääääääääää! Perfect timing också, när jag har planerat att åka till Stockholm om två dagar. Så lär det ju bli, eh inte. Får helt enkelt åka lite senare. Kanske kan åka buss då också och slippa betala en miljon för biljetten. Jaja, vi får se hur det blir. Jävla öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar