tisdag 1 december 2009

Men VA!?

Det sjukaste hände mig nyss. Jag var så himla rädd i natt på grund av att någon hade skrämt upp mig för massa saker (som vanligt). Satte på en spelningslista med massa sommarpratade från p1 och kände mig mycket lugnare. Jag hade väldigt låg volym på, då jag vet att det hört rätt bra genom väggarna. Vaknade klockan 06.00 av att det bankar och bonkar och låter så LÄSKIGT mycket. Försöker ignorera, blir räddare och räddare. Stänger av spelningslistan för att lyssna vart det kommer ifrån och helt plötsligt blir det tyst. Jaha? Det är någon som stör sig på att jag har lugnande röster som pratar på otroligt låg volym, då det måste höras som ett mumlande, om det nu hörs alls, på andra sidan väggen. Förlåt, men vem fan gör så? Visst, jag kan använda hörlurar, men att banka i väggen så att det blir världens liv, så jag blir asrädd, är det en vettig handling? Jag tycker inte det i alla fall. Jag vet vilka båda som bor bredvid mig är och är nästan 100% på vem det var som bankade. Men snälla? Var det verkligen värt att skrämma vettet ur mig för att få10 minuters sömn till? Jaja, du har gjort ditt val och jag kommer verkligen respektera att du störs av detta, men tycker du gick fel tillväga. Har bara en till sak att säga, FUCK YOU!

Edit: En timme och tio minuters sömn. Fortfarande FUCK YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar