tisdag 1 december 2009

Hemmafru

Håller på att tvätta för första gången på århundraden, känns det som. Hade glömt hur tråkigt det var. Men nu är i alla fall tvätten i maskinen och kommer vara där i ungefär två timmar, så lite slötid med datorn ska man allt hinna med.

Promenerade nyss med Emma också. Var jätteskönt väder ute! Kallt och jävligt. Men det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Så jag drog på mig min jacka och mössa och begav mig ut! Man får dessutom upp kroppsvärmen ganska snabbt när man går fort. En timme blev det och det känns nog. Vi ska gå varje dag, så det blir en ganska bra sträcka så länge man håller takten vi körde på idag. Det är lite jobbigt bara att det är så mörkt när man går. Man vet aldrig vad som gömmer sig i mörkret.

Jag tänkte klippa luggen idag, men när jag frågade Isabella om en frisörsax så visste hon inte vart den var. Jag kan inte klippa med saxen jag har, för den är typ konstig, haha. Kan inte förklara.

Nej, nu ska jag mysa ner mig i min säng och se ut som ett troll, för jag råkade somna med blött hår imorse, haha. Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar