måndag 14 december 2009

Possibility

Nu är det såhär att jag är nyvaken och behövde verkligen sova. Har sovit så otroligt dåligt i natt, så det finns verkligen inte (hatarattsovaensamhatarattsovaensam). Men nu har jag sovit några timmar och känner mig lite piggare i kroppen. Har dessutom haft jätteont i magen, utan vidare anledning idag. Kan bero på att jag åt lite mycket till lunch, men det ordnade sig också med sömnen nu.

I denna stund ligger jag inmyst under täcket och lyssnar på så himla mysig musik att jag vill nog inte att dagen ska ta slut. Fast, jo, det vill jag (femdagar). Slutar skolan på fredag också. Eller ja, egentligen på tisdag, men vi har studie på egen ort mån-tis. Så jag åker hem till Skövde på fredag, ihk.

Kom också nyss på att jag faktiskt måste åka och ta blodprover och sådär. Jobbigt. Men då måste jag åka till Skövde och hämta lite saker och då får jag träffa mami som varit i Egypten. Tror hon kommer hem imorgon eller liknande. Har faktiskt varit jobbigt att inte kunna ringa henne helt spontant och spy ur mig ilska och irritation. Men nu kommer hon i alla fall hem och det blir skönt.

Ikväll ska jag nog prata i telefon, som vanligt. Blivit något av en vana liksom. PUSSPÅREJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar