fredag 18 december 2009

Jullov.

Nu har jag fått jullov, äntligen! Det ska verkligen bli skönt att slippa tvinga sig upp alldeles för tidigt på morgonen, bara för att gå till skolan. Haha, det är välbehövligt med vila ibland!

Har packat klart nu och väntar på att Emma ska komma och hämta mig (och mina 6 väskor+handväskan). Vi ska åka till henne för att fixa oss och chilla lite. Ikväll kommer lite mer folk och det blir förfest hemma hos henne. Sen åker vi in till Tidaholm och går på brygget som har 80-90tals hits! Ska bli AWESOME! Synd att Angelica (som fyller år idag, vi skulle egentligen firat henne) inte kommer med dock. Men vi kommer ha det så sjukt roligt i alla fall! Jag har fått order att fixa skivor, så jag har bränt två stycken som vi ska dansa jäääärnet till ikväll. Det är en salig blandning vill jag lova.

Nej, nu ska jag fortsätta sitta här i mina skabbkläder och vänta på att tiden ska gå lite fortare, haha. Hoppas alla väskor går in i bilen bara, ehe.

PUSS HA EN AWESOME KVÄLL <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar