måndag 21 december 2009

Tvättatvättatvätta.

Har tvättat hela dagen och märkte nu att JAG HAR INGENSTANS ATT HA KLÄDERNA!? Haha, det är illa. Har en väska som är fullproppad med kläder och det får verkligen inte plats mer i den. Orkar inte hänga in i garderober och grejer. Det känns liksom inte värt det, eftersom att jag bara ska vara hemma ca. 3 veckor. Hmm, ja. Jag får väl hitta någon nödlösning, typ lägga allting på en stol eller något. Jag har aldrig påstått att jag är välorganiserad, haha.

Har ett starkt behov av att hitta på någonting. Vill inte ligga inne hela dagen och dega. Kanske går ner till mormor senare och hänger lite. Eller försöker hitta julklappar på stan. Jag känner mig sämst i världen som inte har råd att köpa något. BAH!

Nej, nu ska jag duscha, fixa mig, laga mat och sen försöka få tag på min bror. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar