tisdag 8 december 2009

Kan inte somna

Jag kan verkligen inte somna. Eller ja, jag kan inte bli trött. Jag är jättepigg och känner mest för att gå ut och gå en stund. Rensa hjärnan lite. Varför är det när klockan blir så mycket som man börjar tänka på massa jobbiga saker? Nej, jag förstår mig inte på det här. Jag har inte ens sovit på dagen idag, så jag borde vara trött nu. Önskar att jag vore trött nu och kunde få en ordentlig natts sömn. Men även om jag stänger datorn och blundar så vet jag att jag kommer ligga och fundera istället. Så jag försöker trycka undan tankarna och fördriver tiden på internet istället. Det jobbiga är när man kollat alla sidor och det inte finns mer att kolla. Då känns det liksom aktuellt att sova. Men jag vet inte. Jag har egentligen ingen aning om vad jag skriver just nu. Känns bara konstigt. Allt känns så HIMLA konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar