söndag 13 december 2009

Everything

Nu är jag ensam hemma i Tidaholm. Har verkligen inte känt mig så ensam på ungefär hundra år, usch. Lämnade Kajsa vid tåget klockan halv två och sen gick jag till mormor för att följa med på julmarknad. Mådde bara kasst av att vara där. Pepparkakor, lussebullar och barn som skrek och kröp på borden. Ville verkligen bara HEM! Eller ja, egentligen inte. Men hellre hem än att vara där i alla fall. Så nu sitter jag här i min misär och lyssnar på musik. Har sjukt ont i axeln också. Otroligt jobbigt att det blivit så kallt ute. Fryser ihjäl mig och stelnar till direkt!

Har verkligen haft en finfinfin helg. Party, mys, film, äta och så. Nej, jag vill inte ens tänka på det, känner mig bara ännu ensammare. ÅH, ENSAMMAST I SVERIGE. Nu ska jag lyssna på kent.

Puss

1 kommentar: