måndag 30 november 2009

It starts sometime around midnight.

Idag misslyckades jag totalt med att komma iväg till skolan. Vaknade när vi hade en lektion kvar och hetsade iväg. Gick dessutom på fel lektion, men det spelar inte så stor roll, haha!

Struntade i föreläsningen, vilket jag kommer få skäll för imorgon. Gick och la mig istället. Vaknade runt fyra och gick till matsalen och såg att det fanns LAX! Det är så sjukt gott, så det blev min middag. Nu är det slutätet för idag och jag känner mig ganska nöjd med dagens matintag. Gick ner till stan med Isabella och handlade äpplen och julmust. Man ska unna sig lite nu när det går så bra för mig (trots att jag inte ser resultat så snabbt som jag önskar). Man blir ju dessutom inte tjock av julmust light, så jag klarar mig. Blev dock ingen långpromenad idag, då Emma hade ont i huvudet och inte orkade. Hoppas hon blir bättre, så jag får röra mig imorgon!

Ikväll ska jag mest ta det lugnt, som vanligt. Kanske gå till slottet en stund, om jag känner för det och orkar.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar