tisdag 22 december 2009

A heart

Lyssnar på Daniel Gilberts soloprojekt. Jag gillar det inte alls särskilt mycket, om jag ska vara ärlig. Men det var inte helt dödsstämplat i alla fall.

Min axel vill inte vara med ikväll. Den krånglar och gör ont och vill inte ligga bekvämt. Värktabletter får rädda min kväll, antar jag. Ska väl gå och lägga mig strax. Blev inte staden idag, blir imorgon istället.

Har för övrigt varit ute EN gång idag. Det snöade så sjukt mycket att när jag var på väg tillbaka från affären så var mina fotspår redan igensnöade. Jag blev rädd att jag skulle typ dö ute i snön. Haha, men jag klarade mig hem i alla fall och jag vill bara att dom ska ploga/skotta bort skiten, så man kan gå i alla fall. Men lite mysigt med en vit jul i år, kanske. Var ett tag sen det var snö på marken den 24. Fast det är kallt, halt och jävligt. USCHA! Hatar att känna mig som bambi på hal is.

Nu ska jag lyssna på julmusik och försöka komma into the christmasspirit. Önska mig lycka till, då jag inte har en gnutta julkänsla i mig (fortfarande). Men imorgon ska jag umgås med moster och köpa de sista julklapparna. Vässa armbågarna och slåss med alla andra som också är ute sista minuten.

Hoppas ni sover gott sen, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar