onsdag 9 december 2009

Aussie girl

Är så himla trött. Känns som jag alltid är trött nu för tiden? Hmm, kan bero på att jag hetsar ner mig själv i vikt. Men det funkar ju, så det är verkligen värt det, enligt mig.

Kastade mig upp ur sängen imorse för att inte försova mig. Duschade liiite längre än jag brukar. Vattnet var sådär perfekt varmt imorse, så jag ville inte gå ur. Efter skolan så gick jag ut och gick, men jag kände inte att jag kom igång. Jag liksom släpade mig fram och ja, nöjd blev jag inte i alla fall. Tänkte gå lite till, men det blev för mörkt och jag blev lite rädd och struntade i det. Nu håller jag på och tvättar och känner mig duktig. Ska sätta igång lite core snart också. Blir extra mycket ikväll, då jag inte gick tillräckligt mycket och snabbt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar